9.6.11

box1: den omdiskuterede

Den første skokasse fra nelly indeholdt de - af diverse bloggere - omdiskuterede Exclusive Suri Shoes, jeg har også selv haft mine tvivl men de er for længst forsvundet! Man har hørt at de svupper, at størrelserne er underlige og at de kan komme til at klemme, MEN jeg har været heldig med størrelsen, da min lille fod passede perfekt i denne str. 36 uden af skoen er for stor eller for lille og stadig har ligt plads til når fødderne svulmer op efter en lang shoppingtur! Juhu! Jeg er super glad for disse sko, eftersom den tykke plateauhæl lige giver den normale ballerina et pift af eksklusivitet og stil. Dog har jeg aldrig været den store fran af synlig plateau, men dét ser jeg gemmen fingre med denne gang - de er super lækre og passer perfekt!

The first showbox from nelly contained these very discussed Exclusive Suri Shoes. I've read about the heels "falling out of the shoe" when walking, wierd sizes and tendencies to be too tight, BUT I've been lucky concerning the size as my tiny feet fit perfectly into this size 36! yay! I loove these shoes, since the platform gives the regular ballerina a hint of exclusivity and great style. I've never been a fan of visible platforms, but I'll turn my blind eye tto this one!

No comments: