8.6.11

sommerhus - klar, parat, afsted!


CLEAN PERFUMES nice and clean scents perfect for the summmer COVER MAGAZINE for reading MY CAMERA for taking awesome photos on the beach FLORAL SUMMER DRESS BY MOTEL VIA NASTYGAL easy to put on and nice to wear FLAT SHOES FROM RIVER ISLAND for comfort A SILKY BOW for looking cute TOOTH PASTE for... well duh! AMELIE for watching on a rainy day SUNGLASSES for a sunny day GLASSES for when I get tired of the contacts REVE DE MIEL FACE CREAM for moisturizing and soft skin SCRUNCHIES for keeping the hair away from my face and still looking cute.

Guide til de gode steder i Paris - så er jeg godt forberedt! // A guide for the good places in Paris

Det her er mest bare for at vise jer mit kamera, som jeg egentlig aldirig har vist jer - og nu er det tilfældigvis i Covers foreslag til hvad man bør medbringe på Roskilde!  //  This is  just to show you my camera, which I've never done - and now it's in Covers guide to what you should bring to the summer festivals!  
I dag smutter jeg i sommerhus et sted i Østvendsyssel med min kæreste og jeg synes at I selvfølgelig skulle have en smag af hvad, jeg synes der er brug for på en god sommerhustur! Derudover er der lidt guf fra det nye Cover, som jeg endnu ikke har givet mig selv lov til at læse, men som jeg dog lige har kigget igennem og opdaget noget godt. Jeg kunne ikke lade være! Nu glæder jeg mig meget til at ligger på terassen ved sommerhuset og læse Cover! Hov, nu får I også lidt sjov fakta, jeg lige har set: da jeg skulle slå Vendsyssel op for at finde ud af om der er et engelsk ord for det, siger google translate som det første California! hvad?! haha.

Today I'll be going to a summer cabin in the east of Vendsyssel with my boyfriend and I think you should get a taste of what I believe to be needed on a good summer trip! Other than that, I posted photos from the new Cover, and though I haven't allowed myself to read it until I lie on the terrace of the cabin, I flipped through the magazine and discovered these goodies that I can't wait to read.

No comments: