20.6.11

farvel 2.g, for evigt


Mine afstuttede fag i år er oldtidskundskab (øv, det var ellers ret fedt - og ja jeg menet det :) ), tysk (det bliver underligt ikke at skulle tænke tysk grammatik mere efter 5 år, jeg er faktisk blevet lidt glad for det), samfundsfag (igen, ærgerligt), fysik (JUHUU!) og religion.    ///    The subjects I finish this year are classical studies (too bad, it's quite interesting), German (It'll be weird to not be thinking about German grammar after 5 years of learning the language, I've grown a bit fond of it), Social studies (too bad, again), physics (YAY!!) and religion.

Min dag i dag skal først og fremmest bruges på at sige farvel til 2.g. Jeg skal aflevere bøger i alle mine afstullende fag og så lidt i engelsk også. Det bliver dejlig at komme af med dem allesammen, men gud det bliver tungt at bære dem derind! Derudover skal jge også ud og købe en studentergave til et studentergilde jeg skal til i morgen. Vejret i dag passer mig lige - gråt og vådt og ideelt til bare at vade lidt rundt i byen alene. Næste års eneste nye fag bliver design, hvilket jeg glæder mig ret meget til!

Today I'll be finishing the 2nd year of the gymnasium off for real. I'm handing in the books of all of the subjects I'm done with and a bit of English too. It'll be great to ged rid of all of those books, but God, it'll be heavy to carry them to the school! The weather today fit's m mood pretty well - grey and wet and just right for walking around the town by myself. The only new subject I'll have next year is design, which I'm looking forward to!

No comments: