19.6.11

resort5

Jeg kender overhovedet ikke designeren Jenny Kayne, men jeg opdagede for nylig hendes resortkollektion, som jeg bare synes er super fin! Især de fire looks jeg har fundet frem, synes jeg er dejlige - rigtig sommerlige, søde og pigede og solbrillerne, skoene og hattene kører det samme tema. Den gule kjole og den orange buksedragt er i hvert fald mine favouritter, bare fordi de ser så lette og skønne ud. Jeg er faktisk ikke så glad for at se rigtig tøset ud, medmindre jeg gør noget tosset ud af det, men de her looks ville jeg ikke have noget imod at iklæde mig!

I don't know Jenny Kayne at all, but I just discovered her resort collection recently, and I think it's really nice! The four looks on the collage are some of my faves. They're just so cute, summery and girly and the shoes, hast and sunnies just add to that theme. I especially like the yellow dress and orange jumpsuit, because they seem so light and lovely. Normally, I'm  not into the girly look, unless it's over the top, but I wouldn't mind sporting these looks!

No comments: