24.6.11

hårknude

I dag tog jeg hjem til min søster og så tv/film og spiste aftensmad efter jeg havde været inde i byen. Hun skulle i byen senere så jeg hjalp hende lidt med styling og satte hendes hår (vhs. mit tilfældige, men utrolige flette-talent, jeg ikke ved hvor kommer fra). Det endte med at være en stor knold lavet af en tyk fletning, og jeg synes det blv superflot. Det eneste man skal gøre er egentlig at sætte håret op i en stram, stram og høj hestehale, tupere hestehalen, dele den op i tre, flette en tyk fletning og sno den rundt om sig selv. Fintfint.

Today, after my trip to the city, I went to my sister's place and watched tv/movies and ate dinner. She was going out later, so I helped her with styling and did her hair (with my random, but great braiding talent, which I have no idea how I got). It ended up being a big bun made from a thick braid and I think it looks great. The only thing to do is: pull the hair back in a tight, high pony tail, tease the ponytail, part it in three, do a thick braid and wrap it around itself and fasten it. Nice.

3 comments:

Lou said...

Det ser super godt ud - må se om jeg kan finde ud af at lave noget lign. med mit garn :)

Lou

Cecilie Jørgensen said...

Jeg kan forestille mig at man sikkert skal have meget langt hår før det bliver en pæn fyldig knold! :-S

http://shopaholist.blogspot.com/

Martine Holst Hansen said...

Hot! Den må du gerne lave på mig en dag :)!