25.6.11

yes boss


Guderne har hørt mine bønner! Jeg har endelig fået et job og det er endda blevet i mig&cramer, en lækker lille fashionbutik i Nørregade i Aalborg. Så i anledning af at jeg nu har noget at give mig til og tjene penge på i sommerferien laver jeg sådan en lille, dejlig special om mig&cramer. Butikken åbnede tidligere i 2011, mener jeg og fører bl.a. By Zoé, Moshi Moshi Mind, Nué notes og Yvonne Koné. Stilen er et lækkert mix af romantiks/blødt/piget og råt(jævnfør Yvonne Konés lædertasker og læderarmbånd med møtrikker). Basisvarerne er hovedsageligt fra Nué Notes og i lækker kvali. Jeg kan bare ikke vente til at skulle bag disken her - jeg var derinde og tage et par fotos og snakke med ejeren, Heidi Cramer, så her er et kig på hvordan det ser ud på min fremtidige arbejdsplads.
The gods have answered my paryers! I inally got a job, and it wil be in mig&cramer (me and cramer), a lovely little fashion boutique in Nørregade in Aalborg. So now I couldn't do anything but tell you about this little, great place. The shop opened earlier this year and have among others, By Zoé, Moshi Moshi Mind, Nue noten and Yvonne Koné. The main style is romatism/softness mixed with rawness. The basics are mostly from Nué Notes and are great quality. I just can't wait to be standing behind the counter - I went there today and snapped some photos and talked to the owner, Heidi Cramer, so here you get a look of how my future work place looks.





Her kommer jeg til at tilbringe en del af min sommerferie - bag disken hos mig&cramer.

1 comment:

Martine Holst Hansen said...

Tillykke! Det var også på tide! Jeg håber du får gode rabatter der inde, jeg har fundet ret lækre (sygt dyre) trøjer! :)