26.6.11

inspiration






photo sources: LOVE AESTHETICS, the pink kitten, passion for fashion,  google, tublrs.

Dagen står i dag på brunch og derefter flytnng af ting i min søsters lejlighed og senere muligvis genindretning af mit værelse. Så her er en smule af min inspiration til værelset. Det gennemgående tema er nok lidt gammelt/vintage møbler, gennemsigtig plastic (my love!) og fremvisning af tøj, sko og bøger/blade. 

Today will contain: brunch, helping my sister to move  and then redecorating my room. So here is a little inspiration for the room. The theme is kind of old/vintage things, sheer plastic (my love!) and showing off clothing, shoes and books/magazines.It'll be good.

2 comments:

Cecilie Jørgensen said...

Hi hi. Det første billeder er mit værelse :-) vil du henvise til min blog? Ellers rigtig fint indlæg! :-)

http://shopaholist.blogspot.com/

Michelle Lee said...

great post :)

your newest follower Michelle
pinklemonincrystal.blogspot.com