25.6.11

aftenens soundtrack og andet info

I aften, imens jeg sidder på min lille marokkopude står den på Billie Holiday eftersom jeg har genopdaget 50 af hendes numre i min iTunes. Nu skal de allesammen spilles igennem imens jeg laver min egen lille guide til Paris-turen. Den lægger jeg nok ud engang når jeg er færdig med den - men det ser lovende ud! Det bliver noget med et kort med nogle krydser på og en liste med navn på steder og adresser. Jeg kunne sgu næsten lave en hel guidebog! Jeg tager også en lille notesbog med til Paris for at skrive nyopdagede, spændende steder ned og så selvfølgelig kameraet for at dokumentere mine opdagelser. Det bliver godt. Måske burde jeg tage en masse Billie Holiday med på iPoden i Paris.

Tonight, while sitting on my little morocco pillow I'm listening to Billie Holiday, since I rediscovered about 50 tracks with her on my iTunes. Now they're all being played as I mae my own little Paris-guide. I'll probably put it on the blog sometime when it's done. It'll be things like a map with dots on it and a list of names of places and adresses - I could make an entire guide book! I'm going to bring a little notebook to Paris to write down the  places I discover and of course my camera to document my discoveries. It'll be good. Maybe I should put a lot of Billie Holiday on the iPod for Paris.

No comments: