12.6.11

old in: glitz, glam, dans

Jeg er kommet i tanke om at jeg ofte har brugt disse lækre danse-glittersko i mine outfits uden lige at introducere dem for jer, så her får I dem! Jeg købte dem for en halvtreller til modebørs hos Sidsel Edelbo for en måned eller to siden. De var brugte da jeg købte dem, men jeg er stadig tosset med dem. De er dejlige at gå i og bløde og behagelige. Og de er fyldt med sort glitter - super fedt, især til at peppe outfits op med!

I came to think of the fact that I've used these glittery dancing shoes in my outfits often, without introducing them to you, so here you get'em! I bought these for about 7 euros at the fashion flea market in Nordkraft at Sidsels Edenbo's stand a month or two ago. They were used when I bought them, but I still love 'em! They're nice to wear and soft an comfortable. And they're fillet with black glitter - great for pepping up outfits.

2 comments:

Thea said...

Sådan nogle gad jeg vel nok godt eje!
KH

emmarose said...

LOVE these shoes!!! xx
http://thehemlinesandtheheadlines.blogspot.com