13.6.11

HELD/LYKKE

Når jeg går tur med mine hunde, går jeg altid og kigger efter firkløvere for at anskaffe mig en smule held, og nu er det sørme sket! Jeg håber ultrameget at der så snart lander et opkald fra et sted hvor jeg kan få et job eller en pakke med alle mulige sko og en masse tøj udenfor min dør eller vinde i lotto, uden jeg skal betale for det. (for det sker jo helt sikkert). Men lad os krydse fingre!

When I walk my dogs, I always look for four leaf-clovers to get myself some luck, and it finally happened! Now I just really hope to get a call from someone who'll give me a job, winning the lotto or getting a huge packet sent to me with clothes and shoes and stuff without me having to pay for it (because that is going to happen, right?). But lets all hope!

3 comments:

Maja said...

Argh hvor er du heldig! jeg har fundet en firkløver én gang i mit liv, men det måtte sørme godt ske flere gange.
Held og lykke, jeg håber at der sker et eller andet godt med den ;)

Thea said...

Sidste gang jeg fandt en firkløver, gik det helt galt! Jeg fik både en bold i hovedet, så jeg fik et blåt mærke på siden af næsen. Min computer gik amok. Og husker I da Blogger drillede?? Det var muligvis også min firkløvers skyld :D
Jeg håber der er mere held i din :)
KH
http://theas-point-of-view.blogspot.com/
http://theas-historier.blogspot.com/

Marie My said...

åh, jeg håber i hvert fald også at min firkløver bringer mig held og ikke ander med at give mig bolde i hovedet eller noget i den dur. Da jeg var i sommerhuset fandt jeg faktisk også et lille sted propfyldt med 4- of 5-kløvere,så lad os da håbe at der er et eller andet heldigt i en af dem ;)