15.6.11

resort3

Jeg har tilladt mig selv at snige en mere livlig collage ind denne gang, eftersom de fleste af mine yndlings resortkollektioner kører på minimalisme, stærke farver og simplicitet. Jeg har for én gangs skyld fundet en super fin kollektion med mønstret tøj, hvilket jeg ellers ikke er så meget til pt., men hos Preen synes jeg de parrer mønstre med simple silhouetter og  fine snit rigtig godt uden at det bliver for meget af det gode. Jeg synes at den gennemgående silhouet i hele kollektionen er rigtig fin da den faktisk er meget stille, så det giver plads til de stærke farver og mønstrene.
I allowed myself to make a more vivid collage this time, since most of my favourite resort collections are based on colourblocking, minimalism and simplicity. I for once found a nice collection with clothing with prints and patterns, which I'm usually not that into at the moment. At Preen they pair prints with simple silhouettes and nice cuts, so it won't be over the top. I love the silhouette of the entire collection being so quiet, because it leaves space for the bright colours and vivid prints. 

No comments: