17.6.11

resort4


Jeg synes Helmut Langs resortkollektion er ret interessant, eftersom jeg er ret glad for farver, og den kun holder sig til sort, grå, brun og hvid, men jeg stadig er begejstret for den. Jeg tror godt man kan sige at kodeordet her er assymmetri og simplicitet og jeg er altså lidt tosset med det enkle look. Jeg kunne forestille mig et lækkert festoutfit med den grå-brune kjole, læderjakken, et par sorte, enkle pumps, mørkerød læbestift og håret redt tilbage i en stram, lav knold. Mums. 
I think Helmut Lang's resort collection is rather interesting, since I like the "only black/gray/brown/white"-look despite my love of bright colours. I think you you say that the codeword for this collections is assymmetry and simplicity and I am nuts for this simple look. I could imagine a great party outfit with the light bown-gray dress, the leather jacket, simple black pumps, dark red lips and slicked back hair in a tight, low bun. Yummy.

No comments: