11.7.11

going, going, going.. gone!


Så er jeg officielt klar til at hoppe på flyveren mod Paris. Eller mod KBH og så Paris, men stadigvæk.
Jeg har haft store, store pakkekriser. Kriserne har især involveret sko. Jeg startede med 4 par stilletter/wedges og et par flade. Så kom det et par højhælede støvler, mine flade glimmersko og et par nike sneaks oveni. Så brugte jeg 30 minutter på at gå rundt i de høje støvler for at finde ud af om de var værd at udfylde pladsen i kufferten med, når jeg også gerne vil have en masse shopping med hjem. Så røg de høje støvler. Til sidst røg mine sneaks, til trods for det geniale outfit jeg havde planlagt som ville inkludere dem, mine levi's shorts og en printet tee og muligvis en cap, for at bringe halvfemserne tilbage. Men de fyldte bare for meget. Øv. Jeg skal anskaffe mig en større kuffert. Nu er status på skoene: JC Litas, Nelly Exclusive Suris, Nelly hvide platform wedges, S///bar sorte pumps, brune læder herresko som jeg rejser i og de flade glimmersko.
Derudover indeholder kufferten også bl.a. 7 læbestifter, 9 bælter, 8 ringe og en hel masse tøj. Man skal jo have noget at vælge i mellem. Overraskende nok er der stadig plads til shopping, juhu!

Men her klokken 16:05 eltter jeg ra Aalborg og så befinder jeg mig nok på hotellet i Paris engang ved 21-22 tiden i aften. Hvis internettet virker i mit "premier studio" (fancy, ikke?) får I lige et pip engang i aften og så bliver der nok også blogget direkte fra Paris, når jeg har tid. Hvis internettet ikke virker, må vi se hvad der sker!

Kys og kram og au revoir!

Now I'm officially ready to jump on the plane to Paris. Or to CPH and then to Paris, but whatever.
I've had a gigantic packing crisis. It concerned shoes. I started packing 4 pairs og heels/wedges and a pair of flats. Then came a pair of heeled boots, a pair of glittery flats and a pair of nike sneaks. then I spent 30 minutes walking around in the heeled boots, wondering if they were worth taking up the space for thing I'd buy in Paris, and then they went back on the shoe shelf. The the sneaks went, despite my perfectly planned 90's outfit with them, my levi's shorts, a printed tee and maybe a cap. Too bad, but they took up too much space. Now the shoe status is: JC Litas, Nelly Exclusive Suris, Nelly white platform wedges, S///bar black pumps, glitter flats and leather flats to travel in.
Other than that, my suitcase contains 7 lipsticks, 8 rings and 9 belts and a lot of clothes. You know, I have to have something to choose from. Surprisingly, I still have space for shopping!

I'll be in the air at 16:05 and in my hotel in Paris about 21-22 tonight. If the internet woks in my "premier studio" (fancy huh?) you'll hear from me tonight and then I'll be blogging from Paris when I have the time. If the internet is absent, well, then we'll see!

Kisses and hugs and au revoir!

1 comment:

Rie L. said...

Kender til pakkekriser. De er de værste, synes jeg!