11.7.11

skyer, flyskift, kæmpe metrostationer, meget ondt i armen og et fantastisk hotelværelse!


jeps, du gættede rigtigt - så er jeg ankommet på mit hotel i Paris. Jeg er komplet udmattet! Flyturene herned var ganske fine, men det der med tog og metroer. Gud! Jeg kom på RER'en mod Paris ved lufthavnen og mødte heldigvis en fra min folkeskole som jeg sad og fik en sludder med der - og heldigvis ikke kom til at sidde ved siden af en masse fremmede mænd. Problemet opstod da jeg kom af RER-toget og skulle ud af stationen. Min station er nemlig en af de kæmpestore og derfor tog det mig nok omkring.. 20 minutter bare at finde ud af hvor det egentlig var jeg skulle hen. Det andet problem var, at jeg skulle bære min store kuffert op og ned af trapperne inde på stationen så min højre arm er meeega øm. Da jeg endelig kom ud, anede jeg ikke hvor jeg var, fordi jeg havde gået så hulens langt under jorden, men heldigvis fandt jeg hurtigt ud af det og satte kursen mod hotellet. Og må jeg sige: jeg har det godt her! Det er et stort, flot hotelværelse, jeg har med grati internet og køkken og hele baduljen! Skønt skønt skønt! nu skal jeg have et langt bad og så på hovedet i seng! Kys herfra!

Yep, you guessed it, I'm in Paris now! And I'm exhausted! the flight down here was nice, and I met someone from my old school on the train from the airport to Paris. The thing was, when I got off the train the trouble began. I couldn't find my way out of the gigantic metrostation. so I wandered around for a looong time, dragging my heavy bag up and down the thousands of stairs, which resulted in my arm hurting a lot. When I finally got out, I didn't know where I was, but luckily I had a map and now I'm at my hotel. The rooms I've got is great, it has free internet and a kitchen and everything! Great great great! Now I'm going to take a loong bath and go to bed. Kisses from here!

2 comments:

Katrine said...

Hej med dig. Dit hotelværelse i Paris ser super lækkert ud. Kan du huske navnet på det - og prisklasse eventuelt? Ville være en stor hjælp!

Bedste hilsner
Katrine

Marie My said...

Hej Kathrine, nu håber jeg at du læser mit svar, når jeg svarer herinde!

Hotellet hedder Citadine Prestige Les Halles og er med i Citadine-kæden, hvor mit så lå i Les Halles området, der er et super dejligt område med gå-afstand til det meste. Super placering! tæt på barer, caféer, en springvandsplads og 5-10minutters gang til Seinen.

Alle væresler på præcis mit hotel er nyrenoverede fra i år, så det var bare toppen! Da jeg var alene ville jeg gerne give lidt ekstra for at bo et godt sted og kom derfor af med 3222kr for 4 nætter, hvilket jeg synes var mere end rimeligt, da hotelværelset næsten var en lille lejlighed med minikøkken, store skabe, tv, skrivebord med internetstik, badekar og alt hvad man kan have brug for! hvis du skriver en mail til nemesisbabe@hotmail.com kan jeg sende dig flere billeder af værelset, hvis du vil?

knus!