20.7.11

new in: blondefis


Jeg håber I kan se, hvad der er på billedet - det er meget hvidt og meget fimset. Jeg var nemlig i Monki med Martine i dag efter arbejde hvor jeg tror vi begge endte med at få denne her lækre og super blondede skjorte med hjem for kun 30kr! Åh som Monki's udsalg er lækkert :) Jeg er ellers ikke så meget til hverken skjorter eller blonder, men denne her er noget for sig.

I hope you can see what is on the photo - it is very white and very flimsy. I went to Monki with Martine after work today and I think we both ended up buying this lovely and very lacey shirt for only 30kr (4euros!)! Oh how I love Monki's sale, it's so cheap! I'm actually usually not that much of a lace- or shirt-girl, but this is just something.

2 comments:

Martine Holst Hansen said...

Jeg har ændret linket til min blog til:

http://kissinginbed.blogspot.com/

Så bloggen er ikke lukket ned :)
Love Martine/Kissing in bed

Mónica C. Welton said...

nice!


Love,
www.chicksinfeathers.co.cc