20.7.11

shredding project



Jeg har længe gerne ville prøve at "shredde" en t-shirt og se om det var noget jeg kunne bruge. Så i dag købte jeg mig denne sorte tee til en flad tyver i Monki og gik ellers i gang da jeg kom hjem, og jeg synes selv der er gået ret godt faktisk! Det tog lige et godt stykke tid, men efter man fik shreddet hele kanten gik det ret hurtigt. Jeg fik shreddet størstedelen af ryggen på den. Jeg tror den her vil være super lækker sammen med mine lyse levi's 501 shorts, orange læber og mine hvide nelly plateau sko!

For some time now I've been thinking about shredding a tee and see if it's something I could wear. So today I bought this black tee for about 2-3euros and started shredding when I got home. I think it went pretty well! It took some time to shred the entire edge where I cut off the hem, but after that, it went pretty quickly and I shredded most of the back. I think it would do well with my light levi's 501 shorts, orange lips and my while nelly platform wedges!

1 comment:

Ceciliette said...

You did a great job! I think i spend days doing that to mines!!! haahah Waiting to see an outfit where you´re rocking this tee
xx

Ceci