13.7.11

Paris dag 2: streetstyle

En pige med en super fed stil - og så er hun oven i købet model! Jeg mødte hende og nogle damer fra hendes agentur Marilyn lige omkring Place Vendôme. Hendes navn er Dempsey Stewart. Jeg kan rigitg godt lide hendes fine blondetrøje og den grønne sten i halskæden.   ///   A girl with great style - and she's even a model! I met her near Place Vendôme. Her name is Dempsey Stewart. I really like the lace blouse with the green stone in her necklace.

Denne fine pige mødte jeg i Colette på rue Saint-Honoré. Jeg blev straks tosset med hendes lækre minimalistiske stil og især de pink bukser! Hun hedder Julienna og arbejder inde i Colette, så jeg måtte pænt vente på at hun fik fri, for at tage et billede af hende, da man ikke må fotografere i butikken.    ///   I met this fine girl in Colette on rue Saint-Honoré. I immedately fell in love with her minimalist style and especially the pink pants! Her name is Julienna and she works at Colette. You aren't allowed to photograph in the shop, so I waited nicely in the shop for her to have her break, so I could photograph her outside the shop. 

2 comments:

Somewhat said...

Respekt for, at du tør stoppe mennesker på gaden sådan der! :)
Kan godt lide den her slags indlæg, og håber da, at du vil lave langt flere af dem i fremtiden! :)

Marie My said...

Mange tak for det, faktisk! Jeg har været meget nervøs for at stoppe folk på gaden, men efter at have gjort det et par gange og starte med at fortælle dem om bloggen, så er det faktisk ikke særlig slemt!
Der kommer flere af de her indlæg fra Paris af, i hvert fald, men nu må vi se om der er lige så mange flotte folk hjemme i Aalborg som i Paris, for så kan det være jeg bliver ved med at streetstyle :)