16.7.11

Paris dag 4: kunst og grafitti





På vej hjem til hotellet i dag faldt jeg lige over det her super fine galleri. Jeg er tosset med sådan noget grafisk kunst, som var derinde og fik lov til at tage nogle billeder, for det var simpelthen et super fedt galleri. Jeg tror at det hele - eller i hvert fald størstedelen - af malerierne er malet med grafitti, hvilket jeg synes er mega fedt. Lige noget for mig. Så fedt at jeg købte en bog med kunstneren, der har malet det. Galleriet ligger på Rue Saint-Honoré tæt på der hvor den bliver til Rue des Halles (jeg fik desværre ikke skrevet adressen ned). Jeg tror helt sikker jeg vil komme tilbage og kigge indenfor næste gang jeg er i Paris!

On my way home to the hotel, I spotted this great gallery.I love that kind of graphic art, that was in there and I was allowed to photograph it. It was just such a great gallery! I think that all - or at least most - of the art inthere is painted with grafitti paint, which I think is really cool. Very street. Just in my taste. So much my taste, actually, that I bought a book by the artist that painted it. The gallery is located at Rue Saint-Honoré close to where the rue changes it's name to Rue des Halles (I didn't write the adress, unfortunately). I'm sure I'll come back next time I'm in Paris and have a look at what will be on the walls then!