2.7.11

rainy day

Da jeg vågnede i morgen stod det ned i stænger udenfor. Det passer mig egentlig fint nok, eftersom jeg i dag ikke rigtig har nogen planer. Så dagen har indtil videre gået med et bad, lækker morgen mad og nu sidder jeg bare med en kop kamillete og stearinlys og hygger mig med min commiz indenfor i varmen. Derudover har jeg lige bestilt en ansigtbehandling på torsdag, så jeg bliver smuk og lækker til når jeg skal til Paris næste mandag. Nu venter jeg bare på at skulle med toget hjem til min kæreste. Så man kan ikke sige der er meget af en modedag i dag, men jeg klager ikke! Og derudover tror jeg at i år var det rette år at blive hjemme fra festival :) Hvordan er jeres dag?

When I woke up this morning it was raining heavily. That actually fits me pretty well, since I don't have any major plans today. Until now, I've spent my day with taking a warm shower, having delicious breakfast and right now I'm sitting with a cup of camomille tea and candles with my computer in my dry, warm room. Other than that, I ordered a facial next week so I'll look bood for my Paris trip nex Monday. Now I'm just waiting to get on the train to visit my boyfriend. So not much of a fashion day, you could say, but I'm not complaining! And I think that this was the right year to stay home from the festivals. How's your day?

2 comments:

Lou said...

Pretty much the same. Har også bare siddet med computeren og hygget med en kop te. Regnen udenfor har også gjort mig en smule mindre misundelig på dem i Roskilde..
Nu står den snart på lidt oprydning og så ser jeg ellers frem til en festlig aften med vennerne og til at danse til 50'er musik til Monkey Club på Headquaters i Aarhus :)

God weekend,
Lou

marie hamm. said...

oh i love curling up with tea on rainy days... i cant believe you are going to paris! i am so jealous! i hope you have an amazing trip when you go.

<3m
www.themavenpost.com