1.7.11

ønskeoutfit

WEEKEND SHADES by SPITFIRE, $40
PATCH DEMIN BUSTIER by SAKUHATCHI, $94 (on sale)
SLASHER FLICK CUTOFF SHORTS by MINKPINK, $78
all available at NASTYGAL

Jeg har siddet og stenet lidt Nastygal her til aften og fået øjnene op for disse tre dejlige sager. Jeg synes at disse ville gøre et fantastisk lækkert outfit og så sammen med enten et par JC "El Carmen" plateau sandaler med Amerikansk flag-print eller et par læderstøvler (som desværre ikke lige kunne komme med på billedet) og så et par rå armor ringe. Gud jeg ville ønske sådan et outfit kunne være i mine hænder lige nu. Jeg er ogå bare tosset med denim bustier'en som også vil se fantastisk ud med et neonfarvet skørt. Åh, må guderne høre mine bønner om at få fat i dette outfit! Eftersom jeg fik et job i sidste uge, måtte der jo være nogen deroppe, det lytter til mig, høhø :)

I've been sitting and looking around on Nastygal this evening and I go my eye on these three items. I think they'd go great together and make a fantastic outfit with either flat leather boots or a pair of JC "El Carmen" platform sandals with American flag print (sorry they didn't make the picture) and the a couple of raw armor rings. God I wish this outfit could be mine. I'm so in love with the denmin bustier, which would also look great with a brigtly coloured skirt. Oh, I wish for the gods to hear my prayer to get this outfit! since I got a job last week, there must be someone up there listening to me, huh?

3 comments:

Mary @ Fashionbirds said...

Indeed really cute outfit! I like the sunglasses a lot, too :) Looks very good on you!

Have a great weekend! <3

Unknown said...

I love Nastygal! LOve your outfit you put together :)
Love Lois xxx

http://lisforlois.blogspot.com

Jorinde said...

aaaaah okay i love your blog