8.8.11

dagens detalje

Efter at have prøvet mig lidt med de prikkede sokker i lørdags har jeg lidt fået øje for strømpe-detaljer. Derfor valgte jeg i dag, da jeg hoppede i mine Americal Apparel bukser, der er en smule korte og mine River Island herresko at spice dem op med de prikkede strømper for at give det et lidt sjovt, men egentlig ret diskret twist. Hvad synes I?

After having tried out the idea of the dotted socks this Saturday I have gotten an eye for discrete or different details. So as I put my AA pants on that are a little short, and my River Island brogues, to spice it up with the dotted socks. It adds a kind of fun but discrete detail to it all. What do you think?

1 comment:

marie hamm. said...

cute touch!
a small detail but such an impact!
i love polka dots :)

<3m
www.themavenpost.com