22.8.11

trippin'


Ja, i dag var så min heldige dag. På vej til skolen kom mine knæ i kambolage med fortovet, efter jeg snublede over en sten på fortovet. Det var den pinligste og mest nederen situation: jeg kommer gående hen ad skolens vej sammen med en hel masse andre fra skolen, som jeg formoder var 1.g'ere og 2.g'ere. Der gik jeg som den eneste 3.g'er og følte mig smart og gammel og klog i forhold til alle de andre og pludselig ligger jeg på alle fire på fortovet. Jeg rejste mig hurtigt op, lod som om det slet ikke gjorde ondt og skyndte mig ind i klassen, hvor jeg fik kigget på mine knæ, der var gemt væk af store, blodige hudafskrabninger (men billeder af dem er jeg så venlig at skåne jer for). Det jeg er mest træt af er godt nok at mine Exclusive Suri sko, som jeg er åh så glad for, har fået skrammer på snuden. Knæ heler, men det gør sko desværre ikke :( Jeg håber på at en omgang sort sværte kan skjule det værste.

Today was my lucky day. On my way to school I had a little interference with the sidewalk after tripping on a stone. It was the most embarrasing and dumb situation: I was walking down the school street surrounded by students that I believe to be 1st and 2nd year students. There I was, the only 3rd year student, feeling cool, old and smart compared to everyone else and BOOM! I'm lying on the sidewalk. I got up very fast, pretendig that it didn't hurt at all. When I came into class, I discovered big bloody abrasions on my knees. The thing I'm most sorry about, actually, is that my Exclusive Suri shoes, which I love so dearly, have gotten scratches on the toes. Knees heal, but shoes don't! :(   I hope a bit of black polish can hide the worst scratches.

7 comments:

Lidiya said...

Wow, those shoes are amazing - so bad they got damaged! I hope you are okay now x =)

rebecca said...

ej hvor surt :(

Sisse Chri said...

Åh hvor æv! Der er ikke noget værre. Det gør jo SÅ ondt at skrabe sine knæ. Det samme skete for mig, for et halvt års tid siden, hvor mine helt nye weekday sko også fik en del skrammer. Det er SÅ øv. Hvis de ikke kan reddes, er der mange der sælger dem på trendsales forresten :-)

Sisselykke.dk

Nicoline. said...

Oh crap! Rigtig god bedring med knæene - det svier og gør så ondt, sådan noget. Jeg håber, både knæ og sko bliver okay igen :)

Sorteper//Den Lyserøde Gris said...

Ej hvor er det synd for dig.. Og skoene.. Der er jo ikke noget værre end at skvatte foran en flok mennesker og så oven i købet få smadret sine sko :/
Jeg skvatter tit, så jeg ved hvor pinligt det kan være!
Go bedring med knæene, og good luck med skoene :)

Pernille

Down This Road said...

ooooh nooo thats well embarrassing hehe you poor thing!! love how you dedicated a blog post to it ;)) xxx

http://www.iletaitunefois.com.au/

Julie / It's My Passions said...

Ej hvor ærgerligt :/
- Ikke mindst når du nu følte dig så sej! :D

http://itsmypassions.blogspot.com