23.8.11

new in: bedre sent end aldrig!



I går efter skole slog Signe og jeg et smut forbi en genbrugsbutik, hvor jeg fandt disse skønheder. Jeg har ledt efter sandaler hele sommeren og nu hvor den går på hæld har jeg endelig fundet dem! Bedre sent end aldrig siger jeg bare - og jeg fik dem for kun 45kr! Jeg tør vædde på at de er godt sammen med et par strømebukser når det begynder at blive koldt. Jeg synes, at når man ser dem bagfra kunne hælen godt ligne dem der er på Surface to Air's sko, hvilke jeg er helt tosset med.

After school yesterday, Signe and I went by a thrift shop where I found these beauties. I've been looking for sandals all summer, and now, as it's going away, I've finally found them! Well, better late than never - and I got them for only about 6-7euros! I bet they go great with tights for when it's getting colder! I think that when you look at the from behind, the heel could look like the heels og the shoes by Surface to Air, which I love!

5 comments:

Emma said...

Wow et kup! Hvilken genbrugsbutik fandt du dem i?

Sisse Chri said...

Hold nu op et godt køb! De er virkelig smukke, og jeg troede faktisk først de var et eller andet dyrt mærke, så man må sige du har gjort et kup der!

Unknown said...

Lovely sandals!

Check my blog:
www.darkwingscity.blogspot.com

Lou said...

Hvor er de bare fantastiske - lige sådan nogle jeg går og leder efter. Skal til bryllup i september og har kjolen men mangler skoene..

Ked af at høre om dit styrt, dine forslåede knæ og de stakkels sko. Håber fundet af disse heler sårene lidt.. :)

Lou

Kamilla said...

Rigtig lækre! ;p

elskershopping.blogspot.com