13.8.11

up and coming

Jeg tjekkede lige op på verden inde på bloglovin, da jeg opdagede nogt så sjældent som mig selv (!) på listen over up and coming blogs. Måske ligger jeg bare på en ottendeplads, men en god ottendeplads vil jeg selv sige. Eller, hellere det end ingen ting. Super fedt synes jeg - det er sikkert al jeres fortjeneste mine søde læsere, tusind tak for det, jeg håber I vil blive ved med at læse min blog. Kys!

I just checked up on the situation at bloglovin, when I saw something as strange as myself (!) listed as one of the up and coming blogs. Maybe I'm just on the 8th place, but a good 8th! rather being number 8 than number nothing. I think it's so cool, and it is probably all because of you, my dear readers, so thank you! I hope you would like to keep reading my blog. Kisses!

4 comments:

Michelle said...

Hvor dejligt for dig :) Tillykke med det.

Somewhat said...

Det er også en rigtig lækker blog du har jo :)

Down This Road said...

babe that SO cool!! secretly dying to see my blog on that list ;) xx

http://www.iletaitunefois.com.au/

Anonymous said...

Ej hvor fedt. Tillykke med det. :) Det er også velfortjent.