6.8.11

what to do?


SKIRT: MY DAD'S SHIRT (WITH INSPIRATION FROM IVANIA), SOCKS: H&M, STILLETTO SANDALS: ZARA

I aften tager jeg til fødselsdagsfest. Jeg har sådan set mit outfit planlagt, men jeg er lidt i tvivl - skal jeg hoppe i de prikkede strømper sammen med Zara stilletterne eller uden? Jeg synes det er lidt sjovt og hipt med strømperne, men mine ben ser bare længere ud uden strømperne. Hvad synes I?

Tonight I'm going to a birthday party and I pretty much have my outfit down, but I have doubts - should I wear the dotted socks with the Zara sandals or without? I think it's fun and hip with the socks, but my legs just look longer withou the socks. What do you think?

6 comments:

Gunilla said...

Jah, begge dele er jo lækkert! Men jeg ville nok beholde sokkerne på og så evt skubbe dem lidt ned så de "åler" lidt, hvis benene ser kortere ud? ;) Go fest!

Johanne said...

Det giver lige lidt ekstra med sokkerne på. Og dine ben ser heller ikke forfærdelig meget kortere ud:-) Så behold dem på.
xx

Maja said...

Det ser vildt godt ud med strømperne i de sko, meeeen jeg synes det skal være uden når jeg kigger på outfittet. Og dog... argh, jeg er splittet! Du har sikkert også fundet ud af det ;)

M said...

Absolutely WITH the socks!! They're completely fabulous, and if you're wearing a shirt as a skirt (...awesome...) you may as well go for it all the way :)

Following you! Always nice to meet another Marie :)

-Marie
So What If I Like Pretty Things

Lou said...

Jep sokkerne er da uden tvivl super til de sko! Håber du havde en god fest og tillykke med de 100 læsere :)

God søndag,
Lou

jessica january said...

love your sandals! i think i like it better without the socks
january, x
jessicajanuary.com