6.8.11

kbh mode uge inspiration


 Veronika B. Vallenes

 Anne Sofie Madsen


 Gaia

Photo source: Anywho
Først vil jeg starte med at undskylde for dette indlæg, eftersom billederne her nok er overalt på nettet og diverse modeblogs pt., men jeg synes bare jeg ville vise jer nogle af de superflotte SS12 kollektioner der bliver vist i Kbh her under modeugen. Især Anne Sofie Madsens debutshow er super flot (og hypet) og jeg er tosset med stylingen af håret - de lange tynde fletninger. Gaias farver er også ret interessante og jeg har lidt fået en ny forkærlighed for lyseblå.

I'd like to start apologizing for this post, since the photos here are probably being shown all over the internet and fashionblogs right now. I'd just like to show you some snapshots from the gorgeous SS12 collections that are being shows at the Cph fashion week. I especially like Anne Sofie Madsens debut show which is gorgeous (and very hyped) and I love the styling of the hair - the long thin brades. I think Gaias colours are pretty interesting, they made me a bit in love with baby blue.

 
 

1 comment:

Somewhat said...

Well, det første billed på din blog har jeg ikke set før nu! :P
- Hvis det er en trøst. Men Anne Sophie Madsen er jo simpelthen OVER det hele. Det er jo helt sindsygt :P