9.9.11

hvad skal jeg vælge? pt. 2

from left: DOLCE VITA JEMMA SUEDE PLATFORMS, OPENING CEREMONY BERNADETTE PLATFORMS

Jeg udvider lige min eftersøgning af efterårsstøvler som jeg startede i dette indlæg om Acne sko. Jeg er gået videre fra KUN Acne til at kigge på hjemmesiden ShopBop, hvortil jeg har et gavekort på ca. 500kr. Jeg tænker lidt, at jeg kunne bruge gavekortet som et tilskud til en investering i sko. De to jeg har valgt her har jeg valgt af ret forskellige grunde. Dolce Vita skoene er ret simple og koster kun omrking de 1200kr. Opening Ceremony skoene synes jeg derimod er sindssygt flotte, dog koster de omkring 3900kr. Så her står det mellem billige, men neutrale sko eller sygt flotte sko, der er dyre. Hvad ville du vælge?

I'm widening my search for fall boots, which I started in this post about Acne boots. I've moved on from only looking at Acne to searching the website ShopBop, which I have a 100dollar voucher for. I'm thinking that I could use the voucher as subsidies for investing in good shoes. I chose these two pairs for different reasons. The Dolce Vita shoes are simple and are only 224dollars. The Opening Ceremony shoes are way cooler, but they cost 692dollars. So it's a question of cheap and neutral shoes versus way cool shoes for much more money. What would you choose?

8 comments:

rebecca said...

enten de første eller jeffrey campbell everest, som er en million gange smukkere end dem fra opening ceremony :)

Martine Holst Hansen said...

Nr. 1!

Gunilla said...

Personligt er jeg helt klart mest til den neutrale. Men det er nok bare fordi den anden ikke lige er mig. Sååh, hvis dem med snørre ikke var så syre, ville jeg ellers sige dem. Arj, den er svær :D
Go weekend, i hvert fald :)
/Gunilla

Cicles said...

Jeg ville vælge Dolce Vita. Til den pris - oh my, det bliver du nødt til! Ellers så gør jeg det ;-)

Lou said...

Personligt er jeg nok mest til Dolce Vita skoene :) Både prismæssigt og det enkle look.

God weekend,
Lou

Julie - 99dresses.dk said...

Jeg er ikke så vild med snøre støvlerne, men Dolce Vita støvlerne er godt nok flotte. Dem ville jeg helt klart satse på hvis jeg var dig :-) De er langt mere anvendelige og nemmere at style, de passer til alt :-)

Anonymous said...

Jeg stemmer også for det første par - se lige den silhuet! Og så er de klassiske, hvilket betyder at du altid vil kunne bruge dem :-)

LUAR + WOLFFDENE said...

Stunning boots. In Australia we're going into summer, but I'm still lusting over boots!
LUAR BLOG

x