2.9.11

Vinderne er...



Så er vinderne af min "100 faste læsere"-giveaway blevet udtrukket! Den heldige vinder af førstepræmien, en antik ring, en Deborah Lippman neglelak og en Pukka Refresh te, blev Agnes Victoria. Vinderen af andenpræmien, den nyeste udgave af Cover, blev Anna Skriver. Jeg kontakter jeg på mail snarest muligt og så kommer jeres flotte præmier fluks med posten. Tillykke piger!

I've drawn the winners for my "100 followers"-give away! The lucky winners were Agnes Victoria and Anna Skriver. Congrats girls!





3 comments:

Agnes Victoria said...

Hvor vildt!! Mange tak. Det ser jeg frem til!

Marie My said...

det var så lidt (hvis jeg kan sige det). Du må meget gerne sende mig en mail med din adresse, så jeg kan sende dig præmien - jeg har skrevet til dig på din blog-email, hvis du ikke har opdaget det :)

Agnes Victoria said...

Det lyder godt. Vil svare hurtigst muligt :)