3.9.11

vinsmagning, møbler og mode

I torsdags var jeg inviteret fin lancering af BoConcepts nye katalog inklusiv vinsmagning inklusiv modeshow - sikke mange ting på én gang! Men det var hyggeligt, til trods for at Kathrine og jeg var de yngste der var der og det så ud til at jeg var den eneste af de inviterede bloggere, der var mødt op. Her kommer et par billeder fra aftenen - I får mit outfit fra aftenen senere i dag!

Thursday, Kathrine and I went to a BoConcept event that I had been invited to. It included a launch of their new catalog, Winetasting and a fashio show. It was very nice, despite the fact that Kathrine and I were the youngest people there and it seemed that I was the only invited blogger, who attended the event. Here are a few photos from the evening, you'll get my outfit from that night later today!
 Der var gratis BoConcept øl og vand (og saltstænger! altid en sikker vinder). // There were free BoConcept beer and water (and pretzels!  always a winner!)
 Der var vinsmagning. Velkomstdrinken der var en mousserende hvid vin (fancy fancy) var sindssygt god - desværre vandt vi ingen gavekort til vinbutikken, der havde vinene med. // There was wine tasting. The first wine was really great, too bad Kathrine and I didn't win the giftcard for the wine store that had brought the wine!
 Modeshow med tøj fra Mig&Cramer. //  Fashion show with clothing from Mig&Cramer.
 Jeg elsker af en eller anden grund plastic-ting, så det skulle også lige fotograferes. //  For some reason, I love plastic stuff, so I had to phtograph these cool boxes and robots.
Sidst men ikke mindst, min søde plus one, Kathrine, med en magnet-fotoholder som vi fik med i goodiebags'ene sammen med et gavekort til Mig&Cramer. //  Last but not least, my sweet plus one, Kathrine, with a magnet photo holder we got in the goodiebags with a gift card from Mig&Cramer.

2 comments:

Julie / It's My Passions said...

Kunne desværre ikke deltage - arbejdet kaldte :/

Nå men troede bare alt og alle var blevet inviteret, så lagde ikke så meget i det?

http://itsmypassions.blogspot.com

Marie My said...

Jeg mener også at alle kunne melde sig til - men jeg var stadig den eneste blogger der var der ;)