29.10.11

kom og køb!

På mandag teamer jeg op med de søde piger inde fra Modekolibrien om en tøjsalgsaften, hvor vi alle sælger ud af vores garderober! Dette er nok et af de første af sådanne blogger-events i Aalborg. Jeg er super glad for at vi i Aalborg nu også er ved at komme i gang med at arrangere blogger-events i stedet for bare at sidde hjemme foran computeren. For at få et sneak peak på nogle af de ting jeg smider på disken, kan I jo tjekke min salgsblog, NEMESIS, SALE, men hvis I er nær Aalborg mandag aften, så mød da op! :)  Vi bager allesammen, så I kan komme og smovse kager og hygge, hvis I alligevel ikke får købt noget. Du kan læse mere på facebook-siden her. Spred endelig ordet om arrangementet - jeg glæder mig til at se jer!

This Monday, I and the girls from Modekolibrien have arranged a selling out of our wardrobes-event! This is probably one of the first blogger-events of this kind in Aalborg. I am so happy that the bloggers of Aalborg finally have started arranging events in stead of just sitting home by our computers. To have a sneak-peak of what I'll be selling, check out my sales blog, NEMESIS, SALE, but if you're around the Aalborg area Monday night, stop by! We'll be baking so you will have something to chew on. You can read more at this facebook-page. Spread the word about our arrangement - I am looking forward to be seeing you all!

1 comment:

Anonymous said...

Hvor lyder det bare som en god ide, bor desværre bare ikke i Ålborg :-(

- Jeg ville mægtig gerne se din salgsblog, men jeg kan desværre ikke få den til at virke!