28.10.11

Steetstyle Teko: Stine



Imens jeg har været i studiepraktik på TEKO har jeg lagt mækre til Stine, som er på billedet og også selv er studiepraktikant. Mest af en ret indlysende grund: MonnSpoonSaloon x Buffalo-skoene - gosh, de er bare noget for sig selv! Stine har brugt sommerferien på at tjene penge til at spare op til disse skønheder - true dedication, siger jeg bare.  Derudover er jeg ret imponeret af hendes lækre læderkjole som er hjemmesyet og ret flot lavet. Generelt synes jeg Stine kører en ret fn stil, derudover synes jeg det er dejligt at man kan se på hende at hun er kreativ og interesseret i mode.

While being an intern at TEKO, I've noticed Stine, the girl on the photo, who is also an intern. The biggest reason why I noticed her is pretty obvious: The MoonSpoonSaloon x Buffalo shoes - gosh, they're really something! Stine spent the entire summer vacation making money to save up some for these beauties - true dedication, I tell you. I also am pretty impressed by the gorgeous and homesewn leather dress, which by the way is pretty well made. Gnenerally, I think Stine looks so cool and I like the fact that it is visible in her style that she is creative and interested in fashion.

4 comments:

LUAR + WOLFFDENE said...

These shoes are incredible! I could never pull them off, and she does so well. Wow.

LUAR

xxx

Julie / It's My Passions said...

Hvad syntes du så om Teko?
Du må meget gerne komme med en lille "anmeldelse"

http://itsmypassions.blogspot.com

Sophie said...

wow this are really special shoes which i like :)
and i really love to follow you...you have a great style and i really like berlin too ;)
love sophie:).
http://demoisellesophie.blogspot.com/

Linda said...

Lækre billeder :-)

Tror for øvrigt at hun arbejder samme sted som mig - hun har fed stil.

- Linda

www.underfundigphoto.blogspot.com