10.11.11

flytningen

photo source: various tumblrs

Jeg har nævnt det for noget tid siden og nu sker det altså - som nogle af jer havde gættet, er jeg blevet inviteret over til Bloggers Delight. Jeg tænkte over det i et godt stykke tid - det er en ret velovervejet beslutning - og jeg takkede ja! I morgen skulle min BD-blog gerne gå i luften og så vil jeg fremover blogge på: www.nemesisbabe.dk
Jeg ved ikke om linket virker endnu, men jeg vender tilbage med et kort, informerende indlæg, når alt er på plads. Hvis der ikke kommer et indlæg i morgen grundet flytningen til BD, vil jeg lige undskylde på forhånd, for jeg har nemlig planlagt hvad det skal være om! Men jeg håber I vil følge med mig derover, kære læsere!

I have mentioned it before and now it'll become reality. I've been invited to blog at the Danish blog-community Bloggers Delight, which I said yes to. I think my blog there will be airing tomorrow and from then, I'll blog at: www.nemesisbabe.dk
I don't know if the link works yet, but I'll return here with a short informational post, when I know everything is working the way it should. If there won't be a post to morros I apologize in advance - because I have already planned one that I'll make! I hope you'll keep following me on my new, same blog, sweet readers!

3 comments:

rebecca said...

nøj, tillykke! :)

Anonymous said...

Nej hvor godt, stort tillykke med det :D

Jannie C. said...

Yahhh, way to go!

Stort TILYKKE og held og lykke!

Sevfølgelig SKAL DU FØLGES!

Din blog er jo skide god!