9.4.11

heat


Jil Sander SS11 campaign

Så blev jeg færdig med "Jil Sander-tasken", som jeg også syede i et rødt, tykt voksdugs-agtigt stof. Jeg fandt idéen på stylehurricane som linkede mig videre til opskriften her. Herunder ser du mit eget forsøg på tasken sammen med min nye orange kjole fra H&M :)

Now I finished my "Jil Sander-bag", which I have also sewn in a red, thick oilcloth-ish fabric. I found the idea at stylehurricane, who linked me to the instuctions here. Beneath you can see my own verson of the bag with my new orange H&M-dress.


3 comments:

Guapizimo said...

Hvor er den cool den taske! Den skal på min liste over ønske DIY's! :D

OH HELL CLOTHING said...

Shape of this bag is beauuuuty! Jealous, I want one in black. Love the shape!

Well done! Serious!

Paddy @ LITTLE RAZZI

Cecilie Jørgensen said...

Super fed ide! :-)
Hvad skal du have for at lave sådan en? :-)
http://shopaholist.blogspot.com/