25.6.11

indret

I dag har jeg sagt farvel til min enorme dobbeltseng, der stort set fyldte hele mit værelse. Det er fordi at min søster flytter fra sin gamle lejlighed ind i sin kærestes lejlighed og jeg derfor får lov til at låne hendes 3/4 seng. Eftersom min gamle seng var den eneste plads man kunne bevæge sig på, har jeg brugt den til at sidde, blogge, sove, spise og leve i. Indtil jeg får mig en ny seng, må jeg nu nøjes med en gammel marokkopude fra Egypten og min IKEA-stol som bord.Men der er nu faktisk ret hyggeligt herovre i hjørnet. I får sandsynligvis noget værelsesinspiration snart, eftersom jeg er i gang med at udtænke hvordan jeg skal indrette værelset.

Today I said goodbye to my enormous bed that pretty much filled out my entire room. I did so because my sister is moving from her old apartment to her boyfriend's and I therefore get to borrow her 3/4 bed. Since  my old bed was the only place to move around in my room, I used it to sit, blog, sleep, eat and live in. Untill I get my new bed I'll have to live here on the floor on an old morocco pillow from Egypt and with an IKEA chair posing as a table. But it actually is quite cozy here on the floor in the corner. You'll probably get some decorating/room inspiration soon, since I'm thinking about how to decorate my room from now on.

No comments: