13.6.11

Back to basics..

.. eller bare tilbage til Nøvling - jeg er kommet hjem fra sommerhus og har en masse guf i form af fotos med til jer! Der er ingen billeder af mig her, men de kommer i løbet af de næste par dage, hvor jeg bare skal læse op til afsluttende religionseksamen og nok ikke kommer til at være så spændende alligevel.

.. or just back to Nøvling - I've returned from the summer cabin trip with a lot of treats for you disguised as photos! There aren't any pics of me here, but they'll come during the next few days, since I'm just sitting at home prepping for final religion exam and probably won't be that interesting.


yatzy - der blev spillet en hel del, på dette billede: to spil i træk som jeg vandt! juhu!
yatzy, which we played A LOT - on this photo: to games in a row that I won, yay!

hyben, plukket på vej ned til stranden
rosehip, picken on the way to the beach
En a mine yndlingsaktiviteter: sæbebobler! jeg er tosset med dem og vi tog 1000 billeder bare af bobler.
I love blowing bubbles. We took 1000 photos of bubbles.
Det første billede taget på turen: en død fugl på en træstub udenfor. Jeg synes den så sød ud.
The first photo of the trip: a dead bird on a stump outside the house. I thought it looked cute.


No comments: