13.6.11

resort1

Efter jeg har haft tjekket mange af resort-showene igennem på Style har jeg følt mig meget fristet til at dele det med jer, da der er nogle af kollektionerne jeg synes er værd et kig! Jeg har samlet mine favouritter fra forskellige kollektioner i collager og vil nok i løbet af den næste uge poste en collage om dagen, så I ikke skal til at kigge dem alle igennem (for det tager lang tid!), men bare får hvad jeg ser som cremen af cremen af showene her på bloggen.
I min lille resortserie begynder jeg med Acne, som jeg mener er super lækkert. Kollektionen holder sig på et afslappet, lidt cool og rodet plan, men stadig med et pift af eksklusivitet og "finhed". En meget skandinavisk kollektion efter min mening med en "jeg er ligeglad, men jeg ser stadig lækker ud"-attitude. Mine favourit ting fra kollektionen er de farverige sko, maxi-skørterne og selvfølgelig skjorterne, som jeg mener Acne har en sikker flair for!

After checking out a lot of the resort shows at Style, I've felt very tempet to share it with you, since a lot of the collections are woth a look. I've collected my favourite looks from various collections in collages and will probably during the week post one a day, so you won't have to look through all the collections yourself (trust me, it takes a long time), but you just get the creme de la creme of the shows here om the blog.
In my little resort series I'm starting with acne, which I believe to be delicious. The collection stays at a laid back, kind of cool and messy level, though still with a touch of exclusivity and niceness. A very Scandinavian collection, in my opinion, with a "I don't care, but I still look hot"-attitude. My favourites of the collection are the colourful shoes, maxi skirts and the shirts, which I think Acne has a definate flair for making.

No comments: