5.8.11

dagens: the matrix?



CHOKER: NELLY, T-SHIRT: MONKI (SHREDDED BY ME), JEANS: WONHUNDRED

Jep, det var så outfittet fra i dag hvor jeg har arbejdet i Café Klædeskabet hele dagen. Jeg må sige, en shredded tee er ret sej, me lidt upraktisk, eftersom den bl.a. har siddet fast i min jakke, mine sko og tøjbøjler. Men det skal ikke stoppe mig i at bruge den - man må tage det sure med det søde! Forresten: kan I se at jeg langt om længe er hoppet med på trenden med gul neglelak? Jeg har haft mine tvivl, for det kunne jo godt ligne grimme rygernegle, men nu skulle det altså prøves og jeg tror faktisk jeg kan li' det! Nu skal jeg bare et smut under bruseren og tage mig et fodbad, da jeg er komplet død og har ondt i fødderne (hvordan skal mine fødderne nogensinde klare dagen i morgen, hvor jeg også skal til fest i stilletter?) efter en travl dag, hvor jeg bl.a. for første gang fik brug for at tale tysk - Aalborg er proppet med tyske turister!

Yep, that's the outfit for the day. I must say, a shredded tee is cool but a bit unpractical, it got stuck on my jacket, shoes and clothes hangers. But that will not stop me from wearing it! By the way, did you see that I finally jumped on the yellow nailpolish-train? I've had a lot of doubts about it, you know, looking like smokers nails, but I had to try and I think it's growing on me! Now I'll go and take a shower and a footbath, since I'm dead after a busy day's work in Café Klædeskabet. I don't know how my feet will make it through the day tomorrow, also going to a party tomorrow night where I'll be wearing heels.

2 comments:

Anonymous said...

Hvor ser du bare godt ud! Jeg glaeder mig til at se dig - maaske i naeste weekend? KYS

Unknown said...

cool! great blog(;

xzoe