5.8.11

new in: vams vams vams

Her er et lille foto af den nye vamsede sweater den kom med posten for nylig. Jeg er tosset med at den er så åndssvag med alt det fnullerfnaller og jeg er sikker på den bliver et hit til vinter, for den er dejlig blød og varm at have på! Jeg købte den af Anna Sofie fra Anna Sofies Closet (der btw. har en masse tøj til salg på hendes salgsblog). Jeg har lidt skumle planer med den, der bl.a. går ud på måske at klippe et hul på ryggen, så det altså bliver en blanding af vamset vintertøj og sexy bar ryg - så skal jeg bare have mig en fin bh eller top til at have indenunder. Hvad siger I, bør jeg klippe hul på ryggen eller lade den være som den er? (den er helt ens foran og bagpå)

Here's my new snuggly, fluffe sweater that arrived in the mail recently. I love the fact that it''s so silly with all the fluff everywhere and I think it'll be a big succes for winter, since it's warm, fuzzy and very comfortable. I bought it from Anna Sofie at Anna Sofies Closet (who also sells a lot of clothes at her sale-blog here). I have plans about cutting a hole in the back, to make it a mix of fuzzy winterwear and sexy bare back - then I only need a nice bra or top to wear underneath. What do you say, should I cut a hole in the back or leave it as it is? (it's completely the same in the front and the back)

5 comments:

Gunilla said...

Det ku jo være supernice og frækt med bar ryg, MEN så er den jo ikke så varm længere, og hvad hjælper det så? (: Siger self ikk det her for at være lyseslukker, ved abre hvor meget jeg selv ville fryse.. Men hvis du ikk er en frossenpind, så go for it! ;)
/Gunilla

Marie My said...

Det er lige det, gunilla! det er der jeg tvivler nemlig og også derfor jeg spørger her i indlægget, så jeg lige kan sikre mig om det er en god idé. Jeg er nemlig lidt af en "fryser" :)

Somewhat said...

Jeg ville nok fryse, men så må du bare lade være med at bruge den som "Den her trøje holder mig varm i AL slags vejr" trøje!
Hahah, hvis du forstår :P

Jeg tror det med ryggen ville være interessant, men hvis du vil bruge den som varm trøje og du egentlig er glad for den som den er ... så synes jeg det er synd at klippe i den :)

Lasse said...

Nice sweater!

Anonymous said...

Er du sikker på, den ikke er strikket? Det ville i hvert fald være skide smart, hvis du fandt ud af det før du begyndte at klippe - ellers er den jo ubrugelig bagefter ;)