4.8.11

dagens

T-SHIRT: VINTAGE FROM PARIS, SHORTS: VINTAGE LEVI'S 501 FROM PARIS, SNEAKERS: NIKE

Jeg ved ikke helt hvor jeg står i forhold til 80'er-stilen pt. Den kommer og går lidt, jeg tror ikke det bliver til en decideret periode, for jeg har idéer til en masse outfits som ikke ligefrem er 80'er-agtige. Forresten synes jeg at hvis du er i Aalborg i morgen og på lørdag, burde du komme forbi Café Klædeskabet, hvor jeg vil passe butikken med en anden pige, mens ejerne er på messe i Kbh. Caféen er begrænset (megalækker) kage og drikkevarer mens de er afsted. Det bliver måske regnvejr i morgen, så passer det jo lige at komme forbi og hygge med en kop kaffe! Ses vi?

I don't know where I stand concerning the 80's style at the moment. It comes and goes. I don't think It'll be a specific 80's period, since I have ideas for lots of outfits that aren't exactly 80's-ish. Oh, and if you are in Aalborg tomorrow or Saturday, you should stop by Café Klædeskabet, where I and another girl will be in the shop and café, since the owners have gone to participate in Copenhagen Fashion Festival. The café is limited to (extremely delicious) cake and drinks, while they're away. It might rain tomorrow, so come on in, get dry and have a great cup of coffee! Will I see you there?

1 comment:

Quyen said...

Jeg blev ikke nødt til at læse særlig mange af dine indlæg, før jeg hurtigt besluttede mig for at blive fast læser! :)