4.8.11

new in: choke

Jep, i går kom denne dejlige stål choker ind af postkassen. JUHU! Jeg så den på nelly.com for måååneder siden, men så snart jeg opdagede den, var den udsolgt, så da jeg så den var kommet tilbage for nylig røg den med det samme i shoppingkurven og med posten hjem til mig! Jeg har planer om at bruge den med min shreddede t-shirt i morgen for et lidt råt og "ondt". Lad os se om det bliver godt! I baggrunden kan man lige se mit tv, som pt. viser dokumentaren The September Issue om hvordan Amerikansk Vogues septemberudgivelse fra sidste år blev lavet. Jeg har godt nok set dokumentaren en gang før, men man kan aldrig se den for mange gange. Husk at der er modeTV på DRk hver torsdag aften fra klokken 20 og selvfølgelig hver dag imens modeugen står på.

Yep, yesterday this lovely steel choker arrived in the mail. YAY! I first saw it at nelly.com months ago, but as soom as I saw it, it was sold out. Then when I saw that it had returned on the site, it went in my shoppingbag and in the mail! I have plans of wearing it with my shredded tee tomorrow for a raw and kind of "evil" look. Let's see how that works out! The TV in the background is at the moment showing The September Issue, a documentary about the making of the September issue of American Vogue last year. I've already seen it once, but it can't hurt to see it twice!

6 comments:

Julie / It's My Passions said...

Super fin halskæde - har selv en der er tyndere :)

http://itsmypassions.blogspot.com

Daria said...

wow that looks cool!

xxx
Daria

Gunilla said...

Cool! Ej ja, det dér mode tv må jeg da hellere se nærmere på! Tak for påmindelsen! ;)
/Gunilla

Stine said...

Den er super fed, og jeg synes den passer virkelig godt til din stil. Har lige luret lidt tilbage i arkiverne :)

/Stine
http://mereglimmer.wordpress.com

Marie My said...

julie: fedt, jeg er vild med stilen af de halskæder - jeg har den også i heelt tynd.

daria: thanks!

gunilla: Så var det godt jeg huskede dig på det! public service, jo tak :)

stine: jo tak - og ja det tror jeg også den vil gøre - det er lidt fedt at du sådan "kender min stil" og det er jo altid lækkert når folk kigger tilbage på alt det jeg har lavet :)

SH said...

Super fed. Elsker at den er minimalistisk - men alligevel et statement.

www.30and8th.com