6.10.11

new in: gulddetaljer



For nylig var jeg omkring en genbrugsbutik på hjørnet af Kirkegårdsgade og Vesterbro i Aalborg (som er kæmpestor og  både har tøj, møbler og en masse flere sager) hvor jeg fandt disse super fine sko. Butikken har super mange virkelig flotte gamle sko og det her er bare et af de mange flotte par, jeg prøvede. Originalprisen var 40kr, men da der af en eller anden grund var 50% på hele butikken fik jeg dem for en flad 20'er! Billigt, billigt. De er rare at have på, gulddetaljen omme bagpå er virkelig bare så fin og jeg forestiller mig at de er ægte ruskind. Sikke et kup! Har I også gjort nogle gode genbrugskup?

Recently I went by a charityshop on the corner of Kirkegårdsgade and Vesterbro in Aalborg (a giant shop with both clothes, furniture and a lot of great stuff) in which I found these beauties. The shop has a lot of gorgeous old shoes, and these are just one of the many nice pairs I tried on. The really cost 7 euros but cause by the 50% discount on the entire shop, I bought them for only 2,5euros! Very cheap. They're so nice to wear, the gold detail on the back is so nice and I believe they're real suede. What a bargain! Have you made some great thrift or second hand bargains?

8 comments:

Marica Wieser said...

Elsker det billed hvor du lige let hopper :-D
Det er nogle virkelig fine sko - godt fund !!

Camilla said...

Wow, de er virkelig flotte! Tillykke med dem ;-)

Camilla, Scent of Fashion

Jana said...

Hey Marie,
you really have an inspiring style! I just discovered your blog and will definitely follow...

Yeah, I also made loads of great bargains (here in Berlin at Humana for example), my last one wasn't clothing though but a huge (1,86 metres high, 1,20 wide) triangle mirror for only 5 Euro! I just moved into a new flat and the mirror is so fantastic "disco", haha, it makes me happy everytime I see it :)

Cheers, Jana.
from www.elilos.blogspot.com

Pia Sabine said...

Neej de er fine:O)
Elsker gode og billige køb! Og er ret vild med ideen med ballerina-looket med hæl.

<3
Pia Sabine

Michelle said...

Sikke et kup!
Næsten alle mine ynglings items i skabet er genbrugsfund. I Berlin gjorde jeg en del kup - men også i oplandet udenfor Århus har jeg gjort nogle fantastiske fund.

THEA AAE said...

sikke nogle finde sko! jeg elsker gulddetaljen!

http://theaaae.blogspot.com

Mette said...

Hvor er de fine! :)

J'adore blog said...

Hvor er de flotte :-)